lungan: Kan knappast tänka mig 400k i månaden för rattie. Det är något som är helt tagen ur luften😂 tex Pontus Åberg hade 250k i Timrå, någonstans där lär väll rattie också ligga på.
Tonymontana: Hur det än blir med Rattie så är han för alltid ett hjälte i mina ögon. Utan honom hade vi inte spela i SHL i höst. Och inte haft Lander, Wedin och Emil i laguppställningen.
Enligt Clas Elefalk så kommer Dahlén skriva på nytt. Och han vill stanna kvar i Sharks. Clas skulle förlora feta pengar om Dahlén väljer Timrå istället för Sharks såklart. Vill höra vad Dahlén själv säger om detta.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...