Enligt Clas Elefalk så kommer Dahlén skriva på nytt. Och han vill stanna kvar i Sharks. Clas skulle förlora feta pengar om Dahlén väljer Timrå istället för Sharks såklart. Vill höra vad Dahlén själv säger om detta.
DenRöda: Min gissning är att Dahlén får ett 2-års kontrakt på runt $1.5m. Hans siffror har varit för bra för att Sharks ska ge upp helt på honom.
Eftersom cap hit begravs med $1,125,000 på AHL/utlånade spelare nästa år så förlorar Sharks inte särskilt mycket på ett sånt kontrakt om Dahlén inte skulle platsa i laget under nästa säsong.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...