{297}: Modo är alltid illa behandlade av domarna, det är sen gammalt i banjoland, men det blir lätt så när man har otur i tanken och man har kusingifte och sin syster som första sexuella erfarenhet...
Booze: Vilket bra uttalande av någon som verkligen begriper något!!!!! Bland de mest inkompetenta o idiotiska jag någonsin har sett här i vår bok gå o lägg dig o dra nå mögligt över dig!!!!! FY FAAN FÖR DIG!!!!!😈😈😈😈😈😈😈
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.