1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2330941

Sv: Silly Season 2022-2023
Rytter: jag hade varit galen som supporter till Modo igår. Faktum är att jag var rätt irriterad ändå. Modo slarvar bort mycket själva, framför allt i förra matchen. Men jag tycker domarinsatsen igår var kass. Det var lite sådan känsla när vi mötte löven i finalen också. Men vi hanterade det bättre. Rahimi blev så frustrerad att han blev avstängd tillslut.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2022-2023
josha840: Precis. Karlin har rätt i sak. Rahimi är en usel spelare och har en egen regelbok för att han blivit en HA-profil. Han var ju en av våra bästa spelare i finalserien när vi fick honom ur balans genom att åka runt honom.

Att gnälla om honom i media är inte rätt sätt.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer