Rytter: Håller med dig helt faktiskt. Det är inte enskilda situationer som är helt felaktiga, utan det är den aggregerade bilden som blir väldigt skev.
I och med att samma domarpar dömer så lär ni ligga hyggligt på pluskontot inför nästa match. Se till att utnyttja det. Ser bra mycket hellre er i en final än Burkölen
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I och med att samma domarpar dömer så lär ni ligga hyggligt på pluskontot inför nästa match. Se till att utnyttja det.
Ser bra mycket hellre er i en final än Burkölen