1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2331934

Sv: Silly Season 2022-2023
{297}:

Du är ju också en av dessa som varit oerhört kritisk att se EG i Timråtröjan. Din motivering är att han är en hockeypensionär?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2022-2023
The great one: han är gammal! Precis som alla andra som jag räknade upp. Men min kritik mot EG ligger i att han inte ville komma då vi behövde honom när vi gick upp, han valde luleå för att han ville ha chansen att ”vinna något”.

sportbloggare.com/dragskott/os-backen-erik-gustafsson-jag-far-aenda-inte-skriva-pa-nagot-foere-sista-april-naer-kontraktet-gar-ut

Så det är två olika sorters kritik här. En allmän där EG bara är ett exempel av många och sen en specifik mot EG som säger att han verkar vara en dryg jävel med kass attityd alternativt usel mediaträning.

Sv: Silly Season 2022-2023
The great one: Du blir verkligen oerhört provocerad av det va? Släpp det och gå vidare i livet. Det är som sagt ändå inget som kommer att ske

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.