{9108}: Haha aldrig haft nått mot Luleå så, erkänner mest att hockeyn inte tilltalar mig särskilt. 😅 Erik Gustafsson spädde väl ärligt på lite extra tändvätska, men det skall ju finnas lite känslor även bland oss supportrar kan jag känna. 😉
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Erik Gustafsson spädde väl ärligt på lite extra tändvätska, men det skall ju finnas lite känslor även bland oss supportrar kan jag känna. 😉