Niikeliito: Kan ju vara därför det dröjer innan allt är officiellt, eftersom kontraktet ska faxas fram o tillbaka för genomkoll och diverse påskrift. Är parterna muntligen överens så kanske ingen av dom känner nån press att snabbt skriva på bara för sakens skull.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Är parterna muntligen överens så kanske ingen av dom känner nån press att snabbt skriva på bara för sakens skull.