1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 233414

Klacken
Är en inbiten TIKare..men av olika själ bla små barn så har jag sett på slutspelet på tv.
Nu till saken: Klacken låter FÖR tråkig...ni låter bra o högt men det är bara samma gamla ramsor...
Om man jämför med de andra klackarna i slutspelet så är ni dom med sämst fantasi.
Mitt tips till nästa säsong:Ordna en tävling på hemsidan..bästa sång eller ramsa vinner..o ni får lite nya förslag o ideer.
Leksandsklacken slår det mesta när det gäller roliga ramsor o sånger.
Hoppas vi vinner ikväll nu då....

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer