Är en inbiten TIKare..men av olika själ bla små barn så har jag sett på slutspelet på tv. Nu till saken: Klacken låter FÖR tråkig...ni låter bra o högt men det är bara samma gamla ramsor... Om man jämför med de andra klackarna i slutspelet så är ni dom med sämst fantasi. Mitt tips till nästa säsong:Ordna en tävling på hemsidan..bästa sång eller ramsa vinner..o ni får lite nya förslag o ideer. Leksandsklacken slår det mesta när det gäller roliga ramsor o sånger. Hoppas vi vinner ikväll nu då....
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu till saken: Klacken låter FÖR tråkig...ni låter bra o högt men det är bara samma gamla ramsor...
Om man jämför med de andra klackarna i slutspelet så är ni dom med sämst fantasi.
Mitt tips till nästa säsong:Ordna en tävling på hemsidan..bästa sång eller ramsa vinner..o ni får lite nya förslag o ideer.
Leksandsklacken slår det mesta när det gäller roliga ramsor o sånger.
Hoppas vi vinner ikväll nu då....