+ 5
Inlägg: 2334671
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2022-2023
Öppetmål: Ja, jag tror att detta endå är den ”bästa” lösningen sett till kostnad. Jag blev faktist glatt överraskad över denna värvning!
Tack för Rautio, Nubben!🙏🏼
Bättre att lägga pengarna på en fin defensiv back!
Tack för Rautio, Nubben!🙏🏼
Bättre att lägga pengarna på en fin defensiv back!
+ 3
Det är min första känsla/tanke