Timrå knockar hela skiten spöar lagen från eliten Rena rama dynamiten Nu tar Timrå SM-guld (SM-guld)
Nu borde ca 150 Lulesupportrar ha börjat rulla söderut. Blir skoj att se om de låter något eller inte. Akustiken är ju värdelös i Coop Arena, vi kan ju inte ens se varandra där uppe.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timrå knockar hela skiten
spöar lagen från eliten
Rena rama dynamiten
Nu tar Timrå SM-guld (SM-guld)
Nu borde ca 150 Lulesupportrar ha börjat rulla söderut. Blir skoj att se om de låter något eller inte. Akustiken är ju värdelös i Coop Arena, vi kan ju inte ens se varandra där uppe.