Modano: Ja det hade nog varit bättre att gå på Endre eller liknande istället. Rautio har ju knappast sina bästa säsonger framför sig. Endre förmodligen till en liknande peng dessutom med chans på bang for the buck.
Hoppas verkligen Nubben trollat fram mer än Rattie i kvalite innan han nu drar till HV. Annnars har jag svårt att förstå logiken i Rautio och står fast vid att det är en oerhört trött värvning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hoppas verkligen Nubben trollat fram mer än Rattie i kvalite innan han nu drar till HV. Annnars har jag svårt att förstå logiken i Rautio och står fast vid att det är en oerhört trött värvning.