På hemmaplan är det viktigt att klacken får med hela publiken i sina ramsor.. och vare sig man vill eller inte så är det dom "tråkiga" ramsorna som får igång sittplats tex. Visst är det skoj med fyndiga och roliga ramsor, men på nåt sätt så känns det som att dom funkar bättre på bortaplan. Bra tryck skapar man tillsammans!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bra tryck skapar man tillsammans!