COLD MAN: I måndags stod jag i klacken under den andra perioden. Några rader bakom mig var det en hysterisk människa som ägnade den största del av perioden till att skrika. - Kom igen nu klacken!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I måndags stod jag i klacken under den andra perioden.
Några rader bakom mig var det en hysterisk människa som ägnade den största del av perioden till att skrika.
- Kom igen nu klacken!!
Läge att tona ner sin kritik en aning...........