1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614891 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2336224

Sv: Silly Season 2022-2023
Hffdsf: Fy fan. Hade det på känn att Rattie skulle lämna. Riktigt stort tapp. Våra hemvändare i all ära, men Rattie har spelsinne utan dess like.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2022-2023
thorwald: Fast känner vi kan hitta poängspelare som kan ersätta Ratties ändå. Gäller snarare att bygga smart. Helst en intensiv spelare som gör jobbet hårdare över hela isen än Rattie i så fall. Alternativt hitta 2 spelare som är god för en 30+poäng var istället.

Många av målen är ju från mackor av Hanzl och i PP som sagt och Rattie är en klassisk sniper. Surt att tappa men förmodat svindyr och jag tror LHC köpt grisen i säcken i detta fall.

Visst att han stod för attityd, men det var ju snarare en bristfällighet aom knappast kommer finnas i år med Lander och en frisk Didde etc.

Sv: Silly Season 2022-2023
thorwald: Ja. Jag är inget fan alls av hemvändare egentligen. Det är sällan de lever upp till supportrarnas minnen av hur bra de var. Det här är riktigt surt.
Bättre en Rattie i handen än tio Petterson i skogen eller något.

Lär väl ha legat något i det där ryktet att det är kids på gång och att han sökte stabilitet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer