thorwald: Ja. Jag är inget fan alls av hemvändare egentligen. Det är sällan de lever upp till supportrarnas minnen av hur bra de var. Det här är riktigt surt. Bättre en Rattie i handen än tio Petterson i skogen eller något.
Lär väl ha legat något i det där ryktet att det är kids på gång och att han sökte stabilitet.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Bättre en Rattie i handen än tio Petterson i skogen eller något.
Lär väl ha legat något i det där ryktet att det är kids på gång och att han sökte stabilitet.