Synct: Har du sett Rattie spela? 8a i poängligan i ett lag som slutade i botten i grundserien. Må vara en envägsspelare, men kan skapa mål ur i stort sett ingenting och bra skott. Såklart det är ett enormt tapp att förlora en sådan spelare.
Rattie är bra men det finns en gräns för vad det får kosta. Bra där TIK att inte gå med i någon löjlig budgivning. Vi har ett grymt lag redan och nu får vi ersätta Rattie med någon från KHL istället.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer