Förslag till ny ramsa: "Hela hallen älskar Timrå" "Hela hallen älskar Timrå"
Ska läsas (sjungas) i mycket lågt tempo, utan handklapp och trumma. Det ultimata vore om klacken drar igång och resten av hallen svarar; alltså ramsan bollas mellan två "körer".
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Hela hallen älskar Timrå"
"Hela hallen älskar Timrå"
Ska läsas (sjungas) i mycket lågt tempo, utan handklapp och trumma.
Det ultimata vore om klacken drar igång och resten av hallen svarar; alltså ramsan bollas mellan två "körer".