thorwald: Precis. De förmågorna vi saknat i Timrå de senaste säsongerna har varit ett bra backskott och en målskytt som kan göra mål så fort han är i anfallszon. Det blir väldigt mycket enklare att försvara när man bara behöver täcka pass.
I år hade vi lyxen att ha både Rattie och Paigin ett tag. Men de är utan tvekan ersättningsbara.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I år hade vi lyxen att ha både Rattie och Paigin ett tag. Men de är utan tvekan ersättningsbara.