KKoskinen: Jag intalar mig faktiskt inte att jag anser det är en förlust för 375k. Jag är övertygad vi kan hitta bättre för dom pengarna. Hellre utspritt över 2 spelare om det är så.
Sputnik: Jämför liksom med vad Pontus andreasson och Linus Karlsson lär kostat i jämförelse. 😅 Sen att Rattie spelat i ett bottenlag. Jovisst men ändå spelat med Hanzl och Lodin mestadels. Inga dussinlirare heller.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer