Han är inte värd 375k i månaden såklart, men nu behöver vi väl kanske inte låtsas som att han är tidernas sämsta spelare i 5v5 som bara kan skjuta lite i PP?
Tycker det känns jävligt surt just nu, hoppades verkligen att han skulle vara kvar men för dom pengarna kan vi såklart få en bättre spelare. Nåja, hoppas Lander trycker till honom ordentligt när vi möter det pissgänget.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker det känns jävligt surt just nu, hoppades verkligen att han skulle vara kvar men för dom pengarna kan vi såklart få en bättre spelare. Nåja, hoppas Lander trycker till honom ordentligt när vi möter det pissgänget.