Knylan: Ja får verkligen hoppas att någon känner sig manad till att agera klackledare. Skulle vara bra det så alla kan komma igång och hålla samma takt..
Borde testa någon match och stå nere på räcket hela matchen och få ingång klacken.
Varför inte idag.....??? IFs så ser man kanske inte så bra...men det kommer nog kanske bli bättre...vad vet jag.
Men en sak som jag vet är att jag fixat en mick nu!!!! Så ikväll blir det ev. dalan som kommer försöka ta upp lite ljud från klacken som jag sedan ska redigera och förhoppningsvis kunna dela med mig över internet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Skulle vara bra det så alla kan komma igång och hålla samma takt..
Borde testa någon match och stå nere på räcket hela matchen och få ingång klacken.
Varför inte idag.....???
IFs så ser man kanske inte så bra...men det kommer nog kanske bli bättre...vad vet jag.
Men en sak som jag vet är att jag fixat en mick nu!!!!
Så ikväll blir det ev. dalan som kommer försöka ta upp lite ljud från klacken som jag sedan ska redigera och förhoppningsvis kunna dela med mig över internet.