erathoo: Det allra värsta med Lehtonen incidenten. Tidigt säsongen efter, när en HV-spelare tappade en skena på motsvarande sätt. Vad tror ni Zebran gör? Jo, blåser av direkt pga. stor skaderisk för spelaren med pajad skridsko. Ja visst, det är skillnad på hur man bedömer små och "stora" lag..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja visst, det är skillnad på hur man bedömer små och "stora" lag..