Rip Kirby: Så jävla tröttsamt! Är ju alltid en extra stor risk att en spelare går sönder om man tillhör ett klubblag samt landslaget. Och vi har typ 5 stycken nu som tillhör landslaget. Inte en skada till för då är vi inte mycket bättre än förra säsongen. Får hoppas klubben tar in en poängmaskin till dels för Wedins frånvaro men även för att vi inte lyckades behålla Rattie.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer