1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2339477

Sv: Apropå nånting...
{9839}: Det finns flera här inne som snuddar i vad som kommer att hända!!! Med.... Ni vet vem!!!! Jag har insikt på de!!🇺🇿🇺🇿

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JonteD:

Haha va fan hände med soldathedern?

"JonteD
2022-04-09 20:10
Spock: Den e ju väääldigt lik kommer inte använda den mer!!!! Tack för infon!!
"
Skämt åsido, "you do you".

Ma Råkes!

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Ey, nu får du säga lite mer tycker jag, ryktas hem eller skriva på för ny klubb i amerikat?

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Ska jag tolka flaggan som att du har fått nys om en spelare från Uzbekistan som är på ingång? Vore spännande....

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Är det att han kommer få ett nytt kontrakt med Hajjarna?

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Härligt om Jonte Dahlen kommer tillbaka Jonte! Låter som du vet det. Underbart isf :)

Sv: Apropå nånting...
JonteD: då är min känsla inte helt fel då..
Hoppas hoppas hoppas.

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Det är klart när det blir klart helt enkelt!

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Och då berättar man ju samtidigt vad man vet såklart.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer