Ikväll avgörs det vilka som kan bli vårt farmarlag till nästa säsong:
KVALSERIEN TILL HOCKEYALLSVENSKAN 27 APRIL: 19.00: Nybro-Östersund – se matchen här! 19.00: Halmstad-Hudiksvall – se matchen här! 19.00: Dalen-Väsby – se matchen här!
Läget i tabellen just nu: 1) Östersund 20 poäng (+18) 2) Hudiksvall 20 poäng (+7) 3) Nybro 19 poäng (+14)
Mardrömmen är att Nybro tar alla 3 pinnar samtidigt som Hudik tappar en pinne. Om det blir Hudik eller ÖIK spelar inte så stor roll huvudsaken vi kan bryta den småländska utbredningen inom svensk hockey med lite norrlandslag istället. Om inte annat för att det blir billigare resor...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer