1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2341439

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Eller den första matchtröjan vi bar efter namnbytet till just ”Timrå IK”
Uppladdat:

500x0-0e12302e-4ba3-49ca-b8d3-45ebeff292ca.jpeg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS:

Dagens matchställ oavsett behöver göras om, den där blåa randen är inte snygg alls enligt min mening. Mitt förslag är istället två renodlade rödvita matchställ. Sedan kan vi laborera med en 3:e tröja. Som sagt vi är röd och vit hockeydynamit.

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Den där är så jävla snygg. Bra dimensionerat klubbmärke till skillnad från hur många förslag görs med i mitt tycke för stort klubbmärke så det blir blaffigt. Detroit-kopian i rött ställ och den där i vitt ställ. Taget 😄

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Tack. Märklig diskussion eftersom vi hade blå inslag i dräkten senaste säsongen.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer