3-1 i matcher till storfavoriterna med hemmafördel. Eventuellt 3-3 efter att favoriterna tappar ledning i game 6. Pressen blir för stor i game 7 vilket gör att norrländska underdogen kan ta sig till SHL.
Det verkar bara som det var torka som gjorde att löven vissnade. Tar löven detta så blir det jävligt nervöst i Jerusalem om ett par dagar. Kriga på Löven och låt Nubben möta Skansen och Östersund nästa säsong.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer