1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2345383

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: angående chansen till att han kommer att spela för oss i höst, så tror jag att negativa kommentarer om honom försämrar oddsen.
Men ja, han har ju uttryckt sig att han "vill komma hem" för vad det är värt!?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Vart har han uttryckt att han vill hem?

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Jo jag förstår. För egen del kan jag säga att jag inte har den självbilden att jag tror att vad jag tycker har nåt med saken att göra. Inte heller tror jag mig veta bättre än styrande i Timrå IK. Inte för det mesta iaf. När det gäller EG så har han kontrakt med Luleå och precis ingenting indikerar väl på att han kommer bryta det nu så det här är en ickediskussion. För egen del kan jag väl säga att det inte är nåt jag sörjer, att han spelar i Luleå. Det var hans dröm och han har ff målet kvar att nå där

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.