Jåkkinen: Det finns ”klar” och klar. Och nu lär ju helvetet braka lös igen, men Rattie var ”klar”, men inte på papper klar och så gick det som det gick. Så det kan potentiellt finnas substans om fikarastkällan säger EG. Men allt hänger på dubbelsnuffarna ””.
Jåkkinen: Hörde det också från flera håll att EG är klar. Men det är ju säkerligen en extremt tveksam källa som härstammar härifrån. Många verkar prata om det iallafall.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer