1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2347688

Sv: Apropå nånting...
En vinfryntlig nomad kollar hela match 4 ikväll. Måste vara flera veckor sen sist. För alla som ifrågasätter Boyce vill jag ge min bild. Det här gäller ungefär lika mycket för Blomman. Ren klass och professionalism kännetecknas i första hand om att till fullo förstå sin roll, sitt uppdrag och därefter utföra det till så nära perfektion som möjligt. Inte ifrågasätta eller låta besvikelse över ev uteblivet förtroende påverka insatsen utan istället hantera de ramar man ges så bra man någonsin kan. Detta är Boyce;s storhet, att göra precis det. Det gör honom till ett proffs, att han tar sig an det han tilldelas och utför det med 100% fokus och klass

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Igår sprang man Göteborgsvarvet iförd Timrå IK keps å idag ä man dö!🍾🏃🎉🥳😅
Uppladdat:

500x0-3f0d80fb-5aa2-43b5-ae1b-792423de01f0.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.