För mig känns den bästa lösningen som att Kapanen går in som Sportchef, Pelle som assisterande för att bygga upp kontaktnät osv, sen efter en 3-4 säsonger så tar Pelle över helt och hållet.
kaofl: Någon assisterande kommer det inte bli. Har ju redan anställt Madsen och hans roll kommer väl till viss del kunna liknas med assisterande. Nej, lägg hellre de pengarna på en back med kaliber än på en till kontorsstol. Att växa in i någon roll finns det inte tid och resurser till i den här föreningen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.