DenRöda: Mycket talar i den riktningen. Att vissa dock blånekar och sedan får jobbet är ju klassiskt inom politiken inte minst så Hallins nekande tar jag med en rejäl nypa salt. Vi hade ju en statsminister en gång i tiden som aaaaaldrig skulle säga ja om han fick frågan men blev sedan likt förbaskat det. Jag blir inte det minsta förvånad om Hallin presenteras senare ändå. Ska bli spännande att se vem det blir till slut.
Vem jag vill ha? Ingen aning, jag kan vare sig personerna eller jobbet som sportchef tillräckligt bra för att killgissa.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vem jag vill ha? Ingen aning, jag kan vare sig personerna eller jobbet som sportchef tillräckligt bra för att killgissa.