{9682}: Sedär, änligen fick man veta upphovet till Docenternas "Varma öl o kalla element". Apropå det så fnns ju fler"hockeylåtar" av Docenterna, I "Förbannat kall" så omsjungs Sundsvall Hockeys ishall. youtu.be/8LfjJeCU6js
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Apropå det så fnns ju fler"hockeylåtar" av Docenterna, I "Förbannat kall" så omsjungs Sundsvall Hockeys ishall. youtu.be/8LfjJeCU6js