Någon som var till arenan i Lördags och fick en uppfattning om vart det byggs om förutom där det ska in en ny kylmaskin?
Inlägg: 2349598
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Ny loge byggs i kurvan till höger om handikapp från ståplats sett.
+ 2