Puckat: På tal om ingenting, ser gärna att Timrå hade värvat F.S. Lär dock inte hända,men hade varit ett spännande namn. Är nog god för 40-50 poäng
Inlägg: 2349677
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: Hartmann och Halloran är klart bättre. Walli kommer få sitt riktiga genombrott i år.
+ 3