Timråhej: Vart har du läst det?
Inlägg: 2349690
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Synct: Artikel på hockeysverige. Det är en intervju med Strålman. Dom som inte orkar läsa så klipper jag in just de citatet nedan.
"– Nja… Jag har haft lite kontakt med ”Nubben”, men inget seriöst på så vis. Han fattade ganska snabbt att man kan köra till Jönköping på en timme från Skövde. Han var och snokade lite, mer allvarligt än så har det inte varit."
"– Nja… Jag har haft lite kontakt med ”Nubben”, men inget seriöst på så vis. Han fattade ganska snabbt att man kan köra till Jönköping på en timme från Skövde. Han var och snokade lite, mer allvarligt än så har det inte varit."
+ 2