1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2349693

Sv: Silly Season 2022-2023
Vi kan nog ta semester härinne, enligt Ante är det troligt att man startar säsongen med nuvarande trupp. Det ska in en back och en forward till men inget etablerat utan man tänker sig något utvecklingsbart på de platserna

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad:
"Timrå vill avvakta förstärkningar
Det återstår två platser i Timrås trupp. En back, och en forward.

Men supportrarna ska nog inte förvänta sig några toppförstärkningar. Åtminstone inte som läget är just nu.

Istället är det sagt att man ska ligga lågt. Pratade under slutet på förra veckan med tränaren Ante Karlsson som då sa att man nog kan tänka sig att starta säsongen på det man har just nu, om klubben inte springer på någonting intressant under sommaren. Men då var det snarare rätt troligt att det skulle handla om något yngre och utvecklingsbart, och inte direkt färdiga nyförvärv som man har värvat i Anton Wedin, Emil Pettersson och Anton Lander."

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.