Olli Hahl: Ja jag har bara en kommentar kring detta: Stort grattis Modo! 🙌
Verkar vara win-win och alla nöjda och glada. Möjligen kan man tycka att FBK var lite sen på bollen, vet inte om han nu måste uppge Modo i sitt CV framledes också
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Verkar vara win-win och alla nöjda och glada. Möjligen kan man tycka att FBK var lite sen på bollen, vet inte om han nu måste uppge Modo i sitt CV framledes också