hubbenorlen: Lars Johansson håller jag med om. Brome före Lander? Jag har alltid tyckt o kommer att tycka att Brome är överreklamerad. Men det är ju jag det…
Olli Hahl: jag gillar Bromé de gånger jag sett honom i Tre Kronor men bättre än Lander? Njaaaee det tyckte jag man såg i OS vilken som var bäst av de 2.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Brome före Lander? Jag har alltid tyckt o kommer att tycka att Brome är överreklamerad. Men det är ju jag det…