sargad: ja Björninen va?
Inlägg: 2350093
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: spelar ingen roll om dom får in Björninen, enligt rykten har Kapanen en liten finländare i form av Grizzlinen på g
+ 11
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Niklas Friman och David Sklenicka har dom också fått in. Landslagsspelare bägge två. Får dom dessutom in Kinnvall och någon av Boqvist/Larsson är det inget lag för den nedre halvan iaf.
Borde vara en självklarhet för oss att starta med 8 backar och 14 forwards. Lite smått naivt annars.
Borde vara en självklarhet för oss att starta med 8 backar och 14 forwards. Lite smått naivt annars.
+ 2