1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2350934

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Alla lag går ju in med ovisshet, vissa med nya tränare, nya spelare, nya spelsystem och att få ihop lagen fullt ut. Man kan ju inte gå in i den nya säsongen med att: han kommer att bli skadad, målvakten är bedrövlig, vissa spelare räcker inte till!
TIK kommer att vara fullt ut redo när det är dags. Och vad som händer efter det får tiden utvisa.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2022-2023
{9566}: Nej men nu går vi ju dock in i säsongen med en redan skadad Wedda, som är högst osäker på status till säsonstarten. Så där känner jag ändå att det är bra att agera om pengar finns.

Aha, att vi inte tänkte på att värva billigt och endast div 1 spelare då.. Kunde ju bara gått in med inställningen att vara fullt redo. 😉

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.