Nisse på Mon or: dom blivande svenska mästarna Leksands IF kommer klara sig bra endå blir mycket klirr i kassan nu och det kommer värvas ett helt gäng stjärn spelare 😉
Nisse på Mon or: absolut inte just nu, men de har garanterat en gigantisk påse med pengar nu som ska handlas med nu när KHL spelarna kommer på löpande band, tror många av dem väntar på NHL men de som inte får en plats där kommer trilla in hos SHL och NLA klubbarna och då är Leksand pengapåse bland de största just nu
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.