Rip Kirby: Vi är dom som gått minus av alla klubbar… sånt är en grundlag!
Inlägg: 2351410
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2022-2023
Olli Hahl: tänk vad kyligt om man hade hyrt ut Åberg till dif precis innan kvalet och så hade han spelat som en röv där också men vi slapp betala den där ”rädda kvar i SHL”-bonusen och istället fick pröjs från DIF medan vi spelare ner dom i allsvenskan.
Sv: Silly Season 2022-2023
Olli Hahl: Tja, vi har ju inte tappat 6 spelare till NHL på ett bräde heller. Inte nån faktiskt