Triathlet: Om du hoppats på en trupp med slutspelsgaranti bör du definitivt vara orolig. Det är en jävligt oviss säsong att tippa, i min värld kommer Timrå ha en trupp som kan bli allt från 9-10:a till 14:e.
mikenomad: Ja slutspel känns väldigt avlägset, för mycket som ska klaffa för det. Det finns dock bättre förutsättningar att klara ett nytt kontrakt den här säsongen än förra.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer