1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2351895

Sv: Silly Season 2022-2023
hubbenorlen: Har samma känsla som dig. Kapanens drömnyförvärv är ju Dahlén med. Hoppet är det sista som överger en.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Som Timrå-supporter lever man konstant på hoppet, spelar ingen roll vad det gäller, inget är givet! Inte ens när man leder med 3-0 i matcher och dessutom leder med 3-0 inför sista perioden, det är fortfarande hoppet. Ang. hoppet och Dahlén så har jag fått, förvisso inte från en första-eller andrahandskälla men är det silly season så är det, att ”det ser lovande ut” att han spelar i TIK nästa säsong….och så kan det ju vara, eller inte! Vi får vänta och se helt enkelt, och hoppas så länge.

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Kapanen var väldigt tydlig med det också i intervjun. Annars hade han skämtat och sagt Mcdavid säkert.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.