Gynge till AIK, HA blir profilstarkt kommande säsong. Ja utom hos lillebror då där mellanmjölksatsningen fortsätter med planen ta sig till SHL om nåt decennium genom att bromsa på gult och starta på tvåan 😂
mikenomad: det är lustigt att modo som är svinrika bara värvar leftovers eller inte alls. Man kan tro att Glader styr skutan igen. Jag ger mig den på att de står i premiären och saknar en förstecenter, just nu saknar de hela förstalinan. Men det kanske går att snåla sig upp i SHL. Visst kommer Gynge hitta nätet bakom texmex o fladdret.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer