1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2353711

Sv: Apropå nånting...
Synct: Tror jag med. Dels tar jag det för givet för att jag inte ens vågar drömma om att han kommer tillbaka än, hade varit alldeles för bra för att va sant. Men dels också för att han faktiskt såg riktigt bra ut långt in på säsongen och fortfarande är rätt så ung, känns absolut som att det finns klubbar som vill satsa på honom.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hur proaktiva är Timrå om det nu blir att Dahlén inte för något kontrakt i NHL? Pratar man med sponsorer? Är man beredda att inte värva en back till? Finns det tankar kring det? Hur förbereder man sig för det bästa tänkbara eller hoppas man att det löser sig om det nu blir en återkomst?

Sv: Apropå nånting...
{9839}:

Tror chansen är stor att han spelar i Timrå

Han vill ju spela och jag tror han gör vad som helst för att komma hem igen

Sv: Apropå nånting...
{9839}: Detroit kanske hugger på honom nu när Yzerman är GM. Dom bygger verkligen ungt o nytt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.