1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2354349

Sv: Apropå nånting...
Dakkan: Har svårt att se en spelare som Jonte dra dit nu som 24-åring som inte nått sin prime än. Landar han i Schweiz nu så är det plånboken han följer, skulle vara helt orimligt för han att välja den ligan nu i karriären, sen får han säga att han åker dit för att det är så fint i media och till oss Timråfans, jo tjena. Nä högst orimligt att han drar dit redan nu tror jag, han vill nog spela på så hög nivå som möjligt efter NHL sejouren, om han nu inte får napp av något lag där.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Synct: Åker han till Schweiz och tjänar pengar och får bo i ett fantastiskt land så måste det väl vara rena drömmen för en hockeyspelare. Jag har inte tvekat en sekund.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.