1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2354368

Sv: Apropå nånting...
{297}: Skulle Jonte gå till ett annat SHL-lag vore det det största fallet nånsin när det kommer till påstådd klubbkänsla. Det skulle ställa allt han sagt och gjort i en helt annan dager. Jag skulle spy bara av att se hans namn

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Japp, att Jonte går till annan SHL klubb finns ju inte på kartan.
Förstår inte att det diskuteras ens…
…men det innebär ju med all sannolikhet att han är klar för LHC.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: nåja. Han har ju tagit upp klubben två gånger till SHL, det kan jag tycka ska ge honom visst handlingsutrymme. Men HV71, det skulle vara riktigt äckligt. Men det någon SHL-klubb kan erbjuda kan ju också en schweizisk klubb erbjuda så om han går till SHL men inte Timrå så är det ju bara sjukt. Går han till Östersund i allsvenskan så är det ju också sjukt fast på ett annat sätt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.